Wednesday, December 31, 2008

Good Bye 2008... Welcome 2009...

Tengok kalender ari ni dah 31hb Dis... esok dah tahun baru... good bye 2008... memang banyak kenangan manis yang tercatat pada tahun 2008. Terasa cepat masa berlalu, pejam celik...pejam celik dah habis setahun. Walaubagaimanapun kehidupan mesti diteruskan, banyak lagi cabaran dan dugaan yang harus ditempuh untuk menjadi seorang yang berjaya. Tahun baru islam pun sudah menyingkap jendelanya (1 muharam 1430 Hijrah). Setiap kali masuk tahun baru aku tak pernah tanam azam... apa yang terjadi pada tahun tersebut aku anggap yang terbaik dalam kamus hidup ku... seperti jugak tahun-tahun sebelum ini, aku tidak mempunyai azam... harapan ku pada tahun 2009 ialah semoga kehidupan ku lebih bermakna, sentiasa mendapat keberkatan hidup daripada yang Maha Esa dan dapat menunaikan tanggungjawab sebagai seorang isteri, ibu dan anak dengan baik disamping suami tercinta, anak tersayang dan keluarga yang dikasihi, di dalam pekerjaan pulak, aku harap dapat memikul tanggungjawab dan tugas yang diamanahkan kepada ku dengan baik. As as student, untuk semester ini, aku ingin berusaha lebih gigih lagi (impikan anugerah dekan...) supaya dapat pointer yang yang lebih baik lagi (semester lepas pointer bagus gak..tapi kali ni nak lagi bagus).

No comments: