Wednesday, December 17, 2008

Positif Comment

Sekarang ni, aku rasa best lak dengan blog ni... (dulu jual mahal, tak suka konon, malas nak tulis2 ni) ha... sekarang apa dah jadi... kalau satu hari tak buka blog sekarang ni, cam tak senang nak duduk, ada je benda yang aku nak cerita kat dalam blog ni. Walaupun blog aku ni tak seindah blog2 orang lain tapi aku dah mula rasa sayang dengan blog ni. Macam2 benda aku dah masukkan dalam blog aku ni dan macam2 cerita ada kat dalam blog aku ni. Cuba tengok, dari seorang je follower setia yang mengikuti perkembangan blog aku ni dah bertambah sekarang menjadi 4 follower (ada kemajuan tu). Hari ni aku mendapat komen dari salah seorang follower aku... (komen yang membina tau...). Komennya pasal tulisan kat blog aku ni kecik sangat... ye ke??? aku sendiri rasa pun kecik, tapi bagi aku tulisan tu masih boleh dibaca lagi. Tapi tak pe.... So, dengan perasaan relahati (tak kecik ati sikit pun tau), aku mula menukar saiz tulisan untuk blog aku ni... daripada smallest kepada small, korang rasa saiz ni ok tak??? or nak besar lagi??? bagi aku dah ok... kira ok la cam ni kan????

4 comments:

UMMI ANGGUN said...

ok dah tu cik kak suteramaya oii...

hayati said...

ok ke??? kalau ok... I maintain cute cam tu la ye... (ekek..ekek..)

azizah said...

hai cik suteramaya..bgus tul la awak ni..blh terima kritikan..pastu terus update..bagus3x..

hayati said...

hidup kita mesti think positif selalu... barula kt sentiasa positif.. betul tak????