Wednesday, December 10, 2008

My Birthday Wishes

Semalam genapla umur aku 29 tahun (cepatnya... next year dah angka 3 kat depan.... oh my god) . Itu semua lumrah. May Allah bless me with all the good things, good life, good health, good wealth, good behavior, good looking, good husband, good son, good families, good job and all the good things in this world......Amin....... Kadang2 aku terfikir, apa yang telah aku buat untuk diriku selama 29 tahun ni. (tapi 29 tahun tolak 5 tahun zaman budak2, yang tak tahu apa2 tu baru je 24 tahun). Pencapaian yang terbaik dalam hidup ku setakat ni... (Alhamdulillah, aku bersyukur sangat2 pada Yang Maha Esa, Allah S.W.T.)
1. Sudah mengenggam diploma seusia 20 tahun. (Diploma Penilaian), now aku tengah study balik dalam land administration for degree.
2. Sudah mempunyai pekerjaan tetap (yang agak membanggakan la, bagi aku la)
3. Seorang isteri
4. Seorang ibu
5. Seorang anak yang baik (kategori baik la gak sebab aku tak pernah bantah cakap orang tua aku)
Sebagai seorang wanita muslim, aku masih mencari2 lagi ilmu untuk bekalan di dunia dan akhirat. Bila teringat mati... aku takut.

No comments: