Monday, December 15, 2008

Terlepas Contest My Baby part 1

Tanggal 13hb Disember, Tadika Small Qalif Smart Kids mengadakan Hari Keluarga, Majlis Perasmian dan Majlis Konvokesyen. Majlis tersebut dirasmikan oleh Yang Berhormat Dr. Hajjah Halimah Ali (Exco Pendidikan Tinggi Selangor) . Untuk pengetahuan korang tadika ini la tempat anak aku stay semasa aku dan husband pegi keja... aku tengok ramai parent yang hantar anak-anak kat sini... start dari umur 2 bulan sampai ke umur 6 tahun. Golongan paling ramai adalah kanak-kanak yang umur 4,5 dan 6 tahun. Golongan baby - 3 tahun tak ramai sangat adalah dalam 20 orang kot, ratio dalam 1 : 4, so aku confident la nak tinggalkan anak aku, sebab baby sitter boleh totally caring my son.... ok berbalik pada majlis tersebut... setiap penghuni yang stay kat sini kena amik bahagian, so secara automatik anak aku pun terlibat sama. Sorry aku tak sempat nak story mory sekarang sebab aku ada meeting..... so tunggu la ye... nanti bila aku dah abis meeting aku sambung balik... ok tunggguuuuuuuuuu

No comments: