Friday, January 2, 2009

Background Baru

Sempena kedatangan tahun 2009, aku telah menukar background blog aku yang entah ke berapa kali (bukan aku takde keje tau...) aku pun tak ingat (ekek..ekek..). Lagipun hari ini keje tak menimbun lagi, so dapatlah aku menukarnya, nanti bila keje dah menimbun... nak jengok blog pun tak sempat. Sebenarnya aku nak isi macam2 kat layout blog aku ni tapi tak reti...(maklumla bukan amik course IT). Aku tengok blog orang lain cantik je... (jelous aku). Sudah menjadi lumrah manusia... yang orang lain ada mesti nampak cantik, yang sendiri punya walaupun dah cantik masih tak puas hati... Tapi kali ini, aku dah cukup puas hati dengan background ni, ada bunga tapi tak banyak, kiranya nampak simple tapi menarik... (sesuai la dengan jiwa aku)... anyway wishing you all a prosperous new year 2009.. Peace in your heart, health in your body, wealth & happiness in your life. May the God with you always.

No comments: