Thursday, January 22, 2009

Balik Kampung

Pejam celik, pejam celik, dah tiba pun, before this i m not patient to wait this moment... going back to KB. I will travell this night and stay at cherating for one night before i m going back to KB tomorrow morning. Rindunya nak balik kampung, nak jumpa mek dan ayah... mesti dia orang berdua seronok bila dapat tahu yang we all adik beradik akan balik bercuti di kampung sempena cuti raya cina ni. This morning my mum already called me by phone to make sure, i m back this night. My sister and brother will be back tomorrow after school (maklumlah aku belum ada anak yang bersekolah lagi... so aku la paling awal boleh balik). So aku akan bercuti start besok sehingga hari selasa. After back from cny leave, i have big event to handle... i m not telling you all now... suprise!!!! but i m still berdebar-debar if i m not ready for this... ye la sebelum ni mana ada aku pernah buat perkara ni... (bukan perkara tak baik tau!!!) but i m not alone for this event... i have my husband, my friend and my sister in law with me. For u guys, are you ready....???? think yourself.... after cny we met and discuss together.

1 comment:

the admin said...

yeah..bila lagi nak buat something yang adventurous..
once yati dah buat nanti..musti nak cari lagi yang lain..
dengan kata lain.."nak buat selalu"..ekekekeke..