Tuesday, November 25, 2008

Final Exam

Semalam aku jumpa kawan kat surau, tapi bukan coursemate aku la. aku saje tanya pasal exam ari tu cam ne... dia bagitahu yang dia dah tahu satu result exam... aku tanya la nak check kat mane.... dia bagitahu bukak je website space utm, masukkan no. matrix, pas tu pegi ke item peperiksan and then klik keputusan, terpapar la kat skrin result exam. So apa lagi selepas je sembahyang zohor, aku terus turun, bukak website spaceutm. Aku buat sepertimana yang di ajar oleh kawan aku tadi. Bila paparan berada di depan aku.... Untuk subject ukur aku dapat gred B (Alhamdullillah, dengan result yang aku dapat tu, aku dah puas hati sebab aku tak study betul2). So aku hanya tunggu satu je lagi result untuk subject Percukaian Hartanah (Harap2 dapat B gak la, sebab untuk subject ni pun aku tak sudy) ....

No comments: