Wednesday, November 19, 2008

Sepetang di Ikea















 Dah lama aku tak jalan-jalan macam ni. Sejak aku attend class every weekend sumer weekend activity aku sebelum2 ni 'stop' termasuklah my husband and son haziq. Cuti semester telah bermula... seronokkkkkkkknya.... boleh la aku back to normal life... bila weekend je ada la aktiviti yang kami buat. Minggu ni aku pegi ikea.. saje jalan-jalan sambil window shopping. Bukan main happy lagi haziq, dapat jalan-jalan (sebelum ni bila weekend melepak je kat rumah ngan papa). May be haziq pun rindu kat stroller dia sebab dah lama tak naik. Kami jalan-jalan kat ikea dulu, bila dah habis satu round kami jelajah ikea, hanya beli set sudip yang harga RM3 je, perut pun mula la berdondang sayang... kami singgah untuk makan di A&W Ikano. Bila dah habis makan, kami terus balik sebab dah malam. Takut la nanti haziq penat, dia meragam pulak. sapa yang susah... den jugak yang susah....

No comments: