Friday, November 14, 2008

horey.... exam dah habis

ahhh legaaaanya... exam dah habis. sebenarnya aku baru habis final exam for this semester (first semester). semester ni aku amik 2 paper je... tapi mak ooii soalan lecture bagi macan nak pusing kepala aku. susah la gak tapi betul la kalau senang itu bukan exam namanya. tapi Alhamdullilah aku masih mampu lagi untuk menjawab soalan yang diberikan. aku akui, for this exam preparation aku tak cukup lagi... maklumla dah berfamily macam susah nak concentrate and stay for study sampai lewat malam. kalau diikutkan memang penat... 5 hari kerja full day+ weekend attend class. tapi itulah walaubagaimana sekalipun aku nekad untuk berjaya sampai mengenggam segulung ijazah yang aku idam-idamkan. anyway.... exam dah habis... boleh la aku kembali bersuka ria bila weekend... jalan-jalan.... shopping... pegi rumah kakak dan abang aku... kiranya back to normal life balik la... tunggu je next semester....

No comments: