Tuesday, April 7, 2009

Papa, apa tu???


Emmm, lamanya aku tak update blog... bukannya tak ade cite nak tulis tapi disebabkan aku kena berkemas untuk pindah floor, dari floor 7 move ke floor 14. So, selepas seminggu di floor baru, hari ini sempatlah aku update sikit2. Actually, cite ni pun dah lama, 3 weeks ago... masa ni aku pegi klinik doktor kamal untuk dapatkan suntikan 11/2 year for Haziq. Perkembangan terkini diri Haziq sekarang, dia dah pandai menyebut 2 suku kata perkataan. Panggilan untuk mama dan papa dah lancar, news words yang sekarang Haziq suka sebut...cicak, ball dan special word untuk susu, Haziq call 'MEME'... aku pun tak tahu dari mana dia dapat perkataan tu, aku dan hubby tak pernah sebut... maybe dapat kat nursery kot, kat situ kan ramai cikgu2 yang tak bertauliah.

No comments: