Wednesday, March 11, 2009

Change Template Lagi????

Apa jadi dengan layout blog aku kali ni??? bunga sakura dengan background hitam. Sebenarnya hari ni aku dah kurang kerja sikit, memo approval yang patut aku settlekan sebelum dateline Mei pun aku dah settle, dah submit kat my bos to get GM signature, so boleh la ari ni aku main-main sikit. Disebabkan aku ada masa nak godek-godek internet ari ni, aku terjumpa lak blog yang menawarkan 'free template'. Kepada kawan-kawan aku yang berminat untuk menukar layout blog layarila website http://smittenblogdesigns.blogspot.com/ or scroll ke bawah di blog aku, nampak logo smittenblog, klik je kat situ pun boleh. Ok, guys....check it up!!!!

3 comments:

Anonymous said...

Salam, hai hayati...
saya amat berminat dengan tudung nur barakah tu..saya ingat nak beli dan pakai sendiri..mmmg mahal pun tudung2 di butik tersebut...bila tengok nur barakah hati terus berkenan...kalau nak beli dalam 5 hingga 10 helai..boleh dapat harga patut tak?
hubungi saya di emai berikut:

shakila@tpm.com.my

Anonymous said...

Salam, hai hayati...
saya amat berminat dengan tudung nur barakah tu..saya ingat nak beli dan pakai sendiri..mmmg mahal pun tudung2 di butik tersebut...bila tengok nur barakah hati terus berkenan...kalau nak beli dalam 5 hingga 10 helai..boleh dapat harga patut tak?
hubungi saya di emai berikut:

the admin said...

hmm..boleh try la link background tuh