Tuesday, March 3, 2009

Nurbarakah Collection

Salah satu tudung 'Nurbarakah Collection' yang menjadi koleksi ku (fokus kat tudung aje tau!!!)

Apa trend tudung sekarang? kalau soalan ni yang ditanya mestilah jawapannya ialah 'Tudung Ikin' kan. Antara syarikat yang mengeluarkan produk seperti ini seperti Ariani, Munnawwrah, Hajaba dan yang terkini ialah Ratu, tetapi aku tak pakai yang brand tu sumer, aku lebih selesa mengenakan tudung keluaran 'Nurbarakah Collection'. Kualiti produk 'Nurbarakah Collection' ni sama level la dengan Ariani, tapi harga dia jauh lebih murah daripada Ariani, Munnawwarah dan Hajaba. Aku dapat tahu daripada kakak aku (dulu pengunjung setia Ariani, sekali pegi Ariani, dia habiskan RM1,000 untuk 10 helai tudung) harga sehelai tudung Nurbarakah jual RM45, tapi Ariani jual RM75. Material yang digunakan lebih kurang sama 'Thai Silk' as awning and body use a material 'Licra' or 'Spandex' type. Kakak aku secara automatic terus beralih arah bila aku memperkenalkan tudung keluaran 'Nurbarakah Collection', tak pegi lagi kedai Ariani tu, order dengan aku je. Jenis tudung yang dikeluarkan oleh 'Nurbarakah Collection' ni pun sama dengan keluaran Ariani, Munnawwarah dan Hajaba, ada yang plain colour (many type of colour) dan ada yang bercorak. Harga kedua-dua jenis tudung ni sama RM45 bagi saiz S dan M, manakala bagi saiz L, harga dia mahal sikit (aku pun tak tahu, sebab tak pernah beli). So, guys kalau ada yang berminat dengan tudung keluaran 'Nurbarakah Collection' ni bolehlah menghubungi aku sebab aku dah jadi wakil penjual bagi 'Nurbarakah Collection' ni. Sebelum aku jadi wakil penjual ni, aku dah banyak beli dengan kakak yang owner 'Nurbarakah Collection' ni. Sememangnya aku amat berpuas hati dengan tudung-tudung keluarannya. Bila aku pakai, aku rasa sangat selesa. Tapi aku tahu, mesti lain orang lain pendapatnya... tepuk dada tanya selera....

3 comments:

AzA said...

katne nak beli?

zaiyanz_e-store said...

Salam... Klu i nak beli borong mcm mana? sy mula nak berjinak2 nak niaga ni.... email sy boley... sy cari ur email... tp x jumpa.... my email...azie80@gmail.com

Shirin Ibrahim said...

Salam. Jom ke blog saya utk berbagai pilihan tudung ~ http://e-online-store.blogspot.com/