Saturday, April 14, 2012

Cepatnya Masa...



Masa beredar begitu pantas ku rasakan. Umur Haziq genap 5 tahun pada September nanti. Semalam bila balik dari keje, sedang rehat2 dengan husband sambil melayan keletah Haziq dan Hana, aku belek-belek la album Haziq (Album Hana belum siap sepenuhnya lagi) tengok foto-foto haziq dari masa dia lahir... oh alangkah indahnya detik-detik itu... sampai la haziq umur 1 tahun (byk gambar yang belum sempat print lagi). Dalam banyak-banyak gambar yang aku simpan, gambar ni la yang paling aku suka, masa tu umur Haziq baru masuk 4 bulan dan baru pandai meniarap. Gambar ni diambil pun dengan cara tak sengaja. Waktu tu aku dan husband tengah bersiap2 untuk pegi kerja. Sedang kami tengah dok bersiap2 tu, tiba-tiba Haziq terjaga terus meniarap dan tengok apa yang sedang kami lakukan. Cara dia tengok kami sambil menongkat dagu tu la yang aku suka kat gambar ni....

No comments: