Friday, October 9, 2009

Rindu Pulak...

Lama betul aku tak menulis kat blog ni...busy lah katakan...rasanya sempat lagi aku nak wish selamat hari raya idilfitri, maaf zahir & batin kepada sumer kawan2 yang mengenali aku...hope your raya penuh dengan kegembiraan... aku tahun ni beraya di kampung halaman ku...bestnya....third raya baru berangkat ke Taiping untuk beraya di rumah suami tercinta lah pulak...tapi biasalah bila balik sana, mesti aku tak dapat jumpa dengan adik ipar aku Janah, coz different turn. Baju raya? mestilah... this year we choose blue colour for our family.



sorry, this year I'm forgot to bring camera at going back to kampung, so terpaksalah menyelit kat mana-mana kamera yang ada. Here I'm just show my son photo, currently to try the baju melayu after back from raya shopping.

No comments: