Wednesday, February 18, 2009

I'm dream...



Yang mana satu??? dua-dua idaman kalbu..........

Cantik kan??? inilah perempuan, handbag dan perempuan sememangnya tidak dapat dipisahkan. Handbag ni dah jadi satu benda wajib yang akan dibawa bila hendak keluar rumah. Tak kisahlah untuk apa tujuan pun, mesti bawak handbag. Sebenarnya kedua-dua handbag di atas adalah idaman aku.... tapi tak de la aku mampu beli yang 'original'... harga yang 'original' dah macam gaji aku sebulan... ($$$$), so apa yang aku mampu, beli yang 'imitate' je dulu sekarang.... harga imitate pun bukan main puluh2 ringgit tapi dah cecah ratus2 ringgit jugak, bergantung kepada gred. Kawan aku ada bagitahu, ada 3 gred for 'imitate' ni... gred A, AA and AAA, the best gred is AAA dan harga dia pun boleh tahan jugak , cecah jugak la RM500+++... (mahal jugak????), tapi tak pe... kalau ada rezeki lebih nanti... mana la tahu aku pun mampu beli yang 'original' (harap-harap la). Tapi kalau dapat free lagi baguskan???? mana la tahu tergerak hati my hubby terchenta nak menghadiahkan aku salah satu handbag tu.... sempena birthday aku ke... or sempena anniversary ke... or saje-saje hadiah ke... best jugak kan ***???

No comments: