Monday, November 23, 2009

Thanks Everybody

Terlebih dahulu, kami ingin panjatkan rasa syukur yang tak terhingga kepada Allah S.W.T. kerana dengan kuasa dan rahmatnya, akhirya urusan pembelian rumah kami di Alpha Villa selesai dengan jayanya. Last friday, kami telah menerima kunci rumah + 10% advance payment + rental deposit 2 month with electricity & water charges + a partion of rental for month of Nov 2009. Thank a lots to En. Ezat for your kind to give me as noted in Agreement signed a few month later.

We plan, nak renovate dulu rumah tu before move in, may be next year kami sekeluarga akan pindah ke sana. Tak sabar rasanya nk duduk rumah sendiri. First thing, yang aku nak buat dalam rumah aku tu, Kitchen Cabinet...itu penting bagi aku...yang lain tu, kena ikut husband aku sebab dia yang keluarkan budget...aku just penyumbang idea and Interior Designer yang tak bertauliah ajelah...

Anyway, thank a lot to my lawyer... Miss Sharoon from Hisham, Chong & Co, En Rizal from CIMB Islamic Bank Petaling Jaya, En. Ezat (Vendor) and Selina as lawyer vendor at your cooperation to settle the sale and purchase process and En. Sayful Jaafar as a my adviser and comentar in Sale and Purchase Agreement draft.

No comments: